Kuka olen?

Olen työskennellyt sekä lyhytaikaisten aktiivisesti muutokseen tähtäävien interventioiden ja pidempien psykoterapeuttisten prosessien parissa. Terapian lähtökohtana on kannatteleva terapiasuhde jossa yhdessä tutkimme ja pyrimme uuteen ymmärrykseen, mahdollistaen kehittymisen ja palautumisen. Voimme käyttää erilaisia ​​lähestymistapoja riippuen kohtaamistasi haasteista. Terapeuttinen viitekehykseni on integratiivinen.

Palvelut ja hinnat:

  • Kela-terapia – Tällä hetkellä ei tilaa uusille Kela-asiakkaille
  • Lyhytterapia – 125 € / 45 min
  • Perheterapia
  • Psykoterapia – 125 € / 45 min

Seuraavat vapaat ajat

Ei suodattimia
Ladataan vapaita aikoja
Ei tuloksia valituilla hakuehdoilla.

Varaa terapia-aika

Palvelu:
Ajankohta:
Terapeutti:
Hinta:

Varattava terapia-aika:

Palvelu:
Ajankohta:
Terapeutti:
Hinta:

Terapia-ajan toteutus:

Lisätiedot terapeutille:

Varaajan tiedot:

Nimi:
Sähköposti:
Puhelinnumero:
Henkilötunnus:

Varaus onnistui

Varausvahvistus toimitettu antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Varaus epäonnistui

Terapia-ajan varaamisessa ilmeni tekninen ongelma. Ole hyvä ja yritä uudelleen oheisella painikkeella.

Lisätietoa työtavoista

Pyrin sopeuttamaan lähestymistapaani terapiaprosessissa asiakkaan tarpeiden mukaan ja siihen, mikä kussakin yksittäisessä tilanteessa on tärkeää. Kiinnostus jokaisen ihmisen ainutlaatuisuutta kohtaan on työni perusta. Tasa-arvoinen ja avoin yhteistyösuhde on keskeistä.

Koulutus ja kokemus

Koulutukseni: Olen psykologi, integratiivinen psykoterapeutti ja perheterapeutti.

Tärkeimmät julkaisuni:

  • Mickwitz, Å., Londen, M., Perander, K. & Tiihonen, S. (2023). How did first-year students in Higher Education overcome study related challenges during the emergency remote teaching and learning period? Paper presentation (paper submitted), NERA 2023 Conference.
  • Perander, K., Londen, M., Holm, G. & Tiihonen, S. (2020) Becoming a university student: An emotional rollercoaster. Högre utbildning. 10.23865/hu.v10.1462
  • Tiihonen, S. (2015) “Studera effektivare”- Om att stöda studenters självreglering och studiefärdigheter. Artikel i Hur svårt kan det vara?: En antologi om hur lärare inom den högre utbildningen förnyar undervisningen. Londen, M., Mickwitz, Å. & Tiihonen, S. (toim.). Helsingfors: Helsingfors universitet, s. 133-153 21
  • Tiihonen, S., Lankinen, A., & Viemerö, V. (2008). An evaluation of a cognitive-behavioral patient education program for persons with Parkinson’s disease in Finland. Nordic Psychology, 60(4), 316–331.

Palautteet

“Susannella on kyky aidosti kohdata ja hän on erinomainen kuuntelija. Hänessä korostuu selkeys ja kirkkaus osaamisessa ja hahmottamisessa.”

Kollega

“Susanne on luotettava ja luonteva. Hänen kanssaan on helppoa ja mutkatonta tulla yhteyteen ja tuntuu, että rajoja mistä puhua ei ole.”

Kollega

“Susanne on syvällinen, vahvistava, inhimillinen ja viisas rinnalla kulkija.”

Kollega